.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند رضایی از واردات برنج و دام‌های آلوده

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پدیده قاچاق را یکی از مشکلات جدی سیاسی، امنیتی کشور دانست و گفت: به نظر می‌رسد درهای کشور به روی مواد آلوده بازتر شده است و مسئولین کشور باید احساس خطر بیشتری کنند.

به گزارش خانه ملت، امیدوار رضایی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص نظارت بر واردات مواد غذایی اظهارداشت: متاسفانه شاهدیم که مواد بسیار خطرناکی از مواد غذایی گرفته تا سیگار به صورت غیر قانونی وارد کشور می شود که اصلا نمی دانیم اینها چیست و چه مضراتی برای انسان دارد.

نماینده مسجد سلیمان افزود: در شرایطی که کشور ما دشمنان قسم خورده ای دارد که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از هیچ کاری دریغ نمی کنند، ما برای سلامت این نسل و نسل آینده بسیار نگرانیم.

وی خاطر نشان کرد:ما مطلع هستیم که برنج و بسیاری از مواد خوراکی دیگر از مسیرهای غیرقانونی و در حجم بسیار بالایی وارد کشور می شود که مقابله با آن نیازمند عزم جدی مسئولین است چون این پدیده هم اقتصاد کشور را فلج می کند و هم سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر چه وزرات بهداشت و بازرگانی نظارت هایی در این زمینه دارند ولی این نظارت در حد ضعیف است چون ما می بینیم که درهای کشور به روی این مواد آلوده بازتر شده است.

رضایی افزود: به نظر می رسد برخی افراد که به امر قاچاق مبادرت می کنند، دستهایی درقدرت دارند که این همه کالا به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و به راحتی هم در خیابانهای ما توزیع می گردد.

وی گفت: انواع و اقسام کالاها و مواد مصرفی غیر قانونی در کشور ما عرضه می شود که به راحتی می توان سرنخ های آن را پیدا کرد.

عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد: مسئولین کشور باید احساس خطر بیشتری کنند و این یک هشدار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.